Avatar billede Slettet bruger
09. november 2012 - 20:16 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Kaspersky og Netbank

Jeg har installeret Kaspersky antivirus på min Windows 8 pro, og det kører fint. Problemet er, at det blokerer for min Netbank. Det er jeg sikker på fordi, at deaktiverer jeg Kaspersky, kan jeg godt komme i Netbank. Men det er jo ikke så amart, at kører uden antivirus, heller ikke i kort tid, så jeg skal have lavet en tilladelse, men det kan jeg ikke finde ud af. Er der nogen, som er med på en kikker her, som kan?
Avatar billede 220661 Ekspert
10. november 2012 - 07:51 #1
Kører du med andre sikkerhedsprogrammer ved siden af kaspersky?
Og hvilken version er det (kun firewall eller samlet pakke)?
Avatar billede 220661 Ekspert
10. november 2012 - 07:55 #2
Kan dette have noget med dit problem at gøre?
http://www.spywarefri.dk/forum/viewthread/84610/
Avatar billede Slettet bruger
10. november 2012 - 13:31 #3
Hej 220661
Ja det er da sandsynligt. Det der med sikre penge kan jeg ikke finde, men jeg prøver en install. på engelsk. Det er kun Antivirus og der er ikke andre antivirus på, bortset fra windows egen.
Avatar billede Slettet bruger
10. november 2012 - 14:16 #4
Næh, install. på engelsk hjalp desværre ikke.
Avatar billede 220661 Ekspert
10. november 2012 - 15:46 #5
Ok
Jeg bruger ikke selv programmet, men da jeg så linket tænkte jeg det skulle afprøves.
Håber der kommer en kaspersky bruger forbi din tråd :-)
Avatar billede Slettet bruger
10. november 2012 - 16:46 #6
Jo tak skal du have, det var da fint nok at prøve det af. Men jeg tvivler nu på, at der er nogen - som ser dette - som ved det.
Ak ja, den nemme tid med XP:)
Avatar billede 220661 Ekspert
10. november 2012 - 16:57 #7
Ja det er så gennemprøvet og rettet til over en periode på over 10 år, så det fungerer næsten altid.
Man kan godt forstå det kan være svært at lancere et nyt system (win 8)der skal være bagud kompatibelt.
Det er en umulig opgave som tager en del tid før der kommer de rettelser der gør at det fungerer helt rigtigt.
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2012 - 16:07 #8
Tak for indput, jeg opgiver at finde svaret på E.
Avatar billede 220661 Ekspert
11. november 2012 - 16:23 #9
velbekomme.
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2012 - 20:20 #10
Har du prøvet med forskellige browser i W8, Firefox, Chrome.
Avatar billede Slettet bruger
12. november 2012 - 22:27 #11
#10 Ja både IE10 Firefox og Chrome. Og jeg har opdateret Java.
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2012 - 22:00 #12
Jeg gider ikke være på Eksperten mere, nedlægger min profil.