Avatar billede peterboruplund Nybegynder
09. november 2012 - 13:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Windows Server [.NET 4.0] med tilhørende MS SQL 2008 database.

Hej med jer!

Er ikke så stærk på dette felt.
Men søger et webhotel der skal understøtte følgende:

Windows Server [.NET 4.0] med tilhørende MS SQL 2008 database.

Det må helst ikke være alt for dyrt. dvs. ikke mere end 100kr. om mdr.
Håber i kan hjælpe....
Avatar billede keysersoze Guru
09. november 2012 - 13:48 #1
http://www.unoeuro.com/ ved dog ikke om du kan bestille specifikt 2008 i stedet for 2012, men mon ikke det du har også vil kunne køre på 2012.
Avatar billede peterboruplund Nybegynder
13. november 2012 - 10:49 #2
Super.. du kender ikke flere steder, så jeg har lidt at vælge imellem?
Avatar billede keysersoze Guru
14. november 2012 - 13:19 #3
Jeg kan ikke umiddelbart nævne nogle jeg kan anbefale når prisen skal være så lav - men du kan evt tage et kig på http://www.trustpilot.dk/categories/webhotel og se hvor langt ned i rating du har lyst til at gå.