Avatar billede joggeren Nybegynder
08. november 2012 - 15:06 Der er 1 løsning

Forespørgsel - select interval

Jeg sidder med en forespørgsel hvor den skal vælge en værdi i en tabel.

Jeg har i forespørgslen en række værdier "CountOf" det kan være 18, 27 og 99. Samt en dimension der hedder "Type".

I en "Index values" har jeg et felt "Size" hvor der er rækker for 19, 49 & 9.999 - og "Type" og "Index".

Jeg skal krydse "CountOf" værdien med tabellen "Index values". Den skal hvis værdien er 19 eller mindre - den række hvor "Size" er 19 og Type er lige type i forespørgslen. Og ved 49 eller mindre næste værdi osv..

Giver det mening?

Et slag opslag i intervaller?
Avatar billede joggeren Nybegynder
21. februar 2013 - 11:29 #1
Intet svar