Avatar billede Kristoffer Nybegynder
07. november 2012 - 13:32 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Køb af computer(skal kunne køre flere/mange diablo 3 clienter på en gang)

Hej Eksperten-brugere, håber i kan hjælpe mig.

Har et budget på ~6000kr, jeg skal bruge computeren til at køre flere Diablo 3 spil på en gang, har læst mig til at Processoren er det vigtigste, da jeg har alt på lavt i grafik indstillinger er grafikkortet ikke så vigtigt for mig.

Håber nogen kan hjælpe mig :)
Avatar billede JonRasmussen Nybegynder
08. november 2012 - 20:06 #1
Hvorfor skal du kunne køre flere Diablo klienter på en gang?
Avatar billede Kristoffer Nybegynder
17. november 2012 - 13:48 #2
Skal bruge det til noget automatisering, har fundet mit setup, så har ikke brug for hjælp.