Avatar billede stefanlyn Nybegynder
07. november 2012 - 12:45 Der er 2 kommentarer

hjælp til powerpoint

Hej, jeg er i gang med at lave projektopgave, og derfor skal vi så selvfølgelig også fremlægge, så mig og min ven har tænkt os at lave vores fremlæggelse som en tv-avis hvor en af os er vært. Men sagen er at vi har tænkt os, at filme en af os der svarer på nogle spørgsmål, og så vil vi gerne gøre sådan at det ligner, at new york er i baggrunden. Nogen der kan hjælpe???

(håber i forstår det)

Hilsen Stefan
07. november 2012 - 12:54 #1
(Skal det være via PowerPoint ???)
Avatar billede stefanlyn Nybegynder
07. november 2012 - 14:57 #2
Nej undskyld jeg bruger et program der hedder keynote, men hvis det kun kan lade sig gøre til powerpoint kan jeg også brug det.