Avatar billede Cecolje Nybegynder
07. november 2012 - 10:57 Der er 7 kommentarer

HVORDAN GIVER JEG POINT???

Hej!

En bruger har skrevet til mig, fordi der står mange point "ude".

Det har altså været en fejl, for jeg troede det skete automatisk.

Jeg har derfor prøvet, men aner ikke hvordan man tildeler points?

Cecilie
Avatar billede milter Ekspert
07. november 2012 - 11:01 #1
Se her:

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3
http://www.eksperten.dk/faq#faq-5

Og spørgsmål af den her slags kan du lave uden at behøve at "betale " for det :-)
07. november 2012 - 11:59 #2
www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/Cecolje (Point ude: 1.300 ?)

www.eksperten.dk/faq#faq-8-5

Specielt det at pænt 'vende tilbage' til dine tidligere spørgsmål ??? Det har du ikke været speciel flink til ?
Avatar billede tiger_dk Mester
07. november 2012 - 13:08 #3
Cecolje skriver jo, at det er en fejl og, at det ikke er bevist, at de point ikke er givet !

Se her: http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo sådan skal det gøres !
Avatar billede vejmand Juniormester
07. november 2012 - 13:15 #4
Hvis hjælperen har sendt sit indlæg som "Svar", kan du tildele point.
Hvis hjælperen har sendt sit indlæg som "Kommentar", ber du bare om et "Svar", som du så efterfølgende accepterer.
Avatar billede vejmand Juniormester
07. november 2012 - 13:17 #5
Sorry milter, var ikke lige opmærksom på dit indlæg.....du linkede jo fint til faq'en......
Avatar billede michael_stim Ekspert
07. november 2012 - 13:25 #6
Og hvis der ikke er nogen der lægger et svar, efter du har spurgt efter svar, så lægger du selv et svar og accepterer dit eget svar, så tråden bliver lukket.

Du kan passende lægge et svar i denne tråd, da det er "gratis" at oprette spørgsmål der har med eksperten.dk at gøre, som milter i #1 også påpeger. Det er bare at markere dit eget svar og ignorere tiger_dk's svar.
Avatar billede tiger_dk Mester
16. november 2012 - 13:05 #7
du ville gerne lukke nogen af alle dine spørgsmål, jeg synes din ihærdighed er strandet lidt her.....