Avatar billede Cecolje Nybegynder
07. november 2012 - 10:45 Der er 2 kommentarer

USB-STIK I TV

Hej !!

Jeg har et problem, som skal løses hurtigt :)

Jeg har et usb-stik med en masse film på, og kunne godt tænke mig at se de film på tvét. Jeg har stukket usb-stikket ind i tvét (i siden), men jeg kan ikke finde mine film, når usb-stikket bliver åbnet på tvskærmen. Det ser ud som om der slet ikke er noget på stikket. Det er mediaplay det bliver åbnet i, kan jeg se.

Hvad gør jeg?

Vh. Cecilie Jensen
Avatar billede PapaDoc Nybegynder
07. november 2012 - 11:00 #1
Ved du:

1) hvilke typer filer dine film er gemt som? .avi, .mp4 eller? (det kan du som regel se ved - på en computeren - at højreklikke på filen og vælge egenskaber.

og 2) om dit tv understøtter disse filer, enten film i det hele taget eller disse bestemte typer af filer? det kan du som regel se på manualen eller søge online. Hvad mærke og model er dit tv?

3) Om dit tv kan se andre typer filer der er på dit USB-stick, fx musik og billeder?
07. november 2012 - 12:01 #2
... og USB'en skal sansynligvis være FORMATERET i FAT32 formatet, for at dit TV (og andre 'ikke' PC enheder) kan se den/indholdet...
Er nu sansynlig i standard NTFS formatet ...