Avatar billede kak Nybegynder
06. november 2012 - 15:45 Der er 1 løsning

Publicere iPhone apps i app store

Jeg er ikke helt sikker på, jeg rammer den rigtige kategori her, men nu prøver jeg...

Jeg har netop lavet min første app til iPhone, og vil nu gerne have den lagt ind i app store.

Jeg har en developer account og kan sådan set godt gå i gang med det, men det første jeg skal gøre, er at angive firmanavn, og som der står, vises det på alle mine apps (også fremtidige), og kan ikke ændres.

Da planen er, at jeg skal lave app for andre firmaer, er det jo ikke meningen, at der hver gang skal stå mit firmanavn på disse apps. Processen med at få en developer account, var der også en del arbejde i, så derfor synes jeg det er noget omstændigt, hvis jeg skal hjælpe hver kunde med at få sådan en konto oprettet.

Når det oven i købet er en gratis app, ville det være optimalt hvis jeg kunne publicere den via min egen konto, men med det aktuelle firmanavn fra gang til gang. Er det helt umuligt, eller misforstår jeg hvor firmanavnet vises?
Avatar billede kak Nybegynder
07. november 2012 - 08:42 #1