Avatar billede adis Nybegynder
06. november 2012 - 11:57 Der er 1 løsning

Joomla link generering

Hej, er der nogen der ved hvorfor er Joomla system begyndt at lave underlige links? Det gjorde den ikke før den 01.11.2012 - i hverfald har jeg ikke oplevet det.

Her er en eksempel på et link som Joomla har lavet nu:
http://www.radiatordesign.dk/index.php/component/content/article/22-referencegalleri/erhverv/124-toldbodgade

Men her under er der et link som Joomla lavede for 5 dage siden:
http://www.radiatordesign.dk/index.php/referencegalleri/erhverv/tivoli-congress-center

Som i kan se så er der stort forskel, før henviste den til de forskellige grupper som den også skulle, men nu tilføjer den alt muligt andet som jeg ikke har bedt den om.

Jeg bruger: Joomla! 2.5.7 Stable [ Ember ] 13-September-2012 14:00 GMT
(Hvis jeg husker rigtigt så fik jeg lavet en auto update af joomla ved at klikke på knappen i administrator for 5 dage siden, så det kan være at det er grunden...)

Linket som så, kunne jeg næsten live med, men problemet er at nu bliver nogle moduler vist i selve artiklen uden at jeg har sat dem til det ... :S, det er virkeligt underlig ...

Det er som om Joomla bruger nogle ting fra linket og ud fra det viser den forskellige moduler ... :S

Håber andre har haft problemet, eller ved hvad jeg kan gøre...

MVH
Adis
Avatar billede adis Nybegynder
21. november 2012 - 08:00 #1
Lukket