Avatar billede buskads Nybegynder
05. november 2012 - 19:54 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Slet COREL DRAW GRAPHICS X5

Hvordan sletter man COREL DRAW GRAPHICS X5 totalt. Jeg har slettet under tilføj/fjern, men programmet står der stadig, men størrelsen er ikke noteret, som den var det før. Alligevel forhindrer det at åbne andre skrivebordsikoner, som f.eks. tegninger og også en helt bestemt CD, som ligger derude.

Har nogen erfaring med problemet ??

Kontrabas
05. november 2012 - 20:03 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html (FREE versionen)

samt

Hent og instalér CCleaner www.ccleaner.com/ + www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
www.alt-til-windows.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Lad programmet foretage en oprydning...

http://gratisupload.dk/vis/62873/
http://gratisupload.dk/vis/62874/
http://gratisupload.dk/vis/63036/
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2012 - 07:29 #2
husk lige at revo uninstaler ikke virker så godt i win 8
den er tusse langsom med gennem gang af regedit efter efterladte nøgler
der kommer sikkert en update af den

m.v.h
Avatar billede buskads Nybegynder
06. november 2012 - 16:38 #3
Hej Larry.

Har prøvet REVO, Resultat : Corel Draw vises ikke i oversigten. Det harmonerer jo meget godt med, at selvom jeg kan se den i tilføj/fjern ...men uden at størrelsen er angivet...virker den "passiv".

Venlig hilsen

buskads
06. november 2012 - 16:51 #4
CCleaner - Værktøjer - [Afinstall Programmer] ?
Avatar billede buskads Nybegynder
06. november 2012 - 17:09 #5
Hej.

For 2 minutter siden har jeg installeret og afprøvet cCleaner. : Kan ikke afinstallere MSi installationsfil.
06. november 2012 - 17:15 #6
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede buskads Nybegynder
06. november 2012 - 19:48 #7
XP
Avatar billede buskads Nybegynder
06. november 2012 - 19:59 #8
Hej Larry.

Jeg skylder dig i forvejen 60 point for et andet spørgsmål i foråret, så du får 90 point nu.

Buskads
Avatar billede buskads Nybegynder
06. november 2012 - 20:19 #9
Til Larry :

Har du fået de 90 point, eller har jeg fucked det up ?
07. november 2012 - 06:50 #10
Jo du har 'fucked' det op  ;-)
www.eksperten.dk/faq#faq-3

---

Hvad blev så pointen ?
Avatar billede buskads Nybegynder
07. november 2012 - 17:20 #11
Hej Larry.

Beklager meget. Jeg har stort besvær med at regne ud, hvordan systemet virker. Nu prøver jeg igen :; /////
                                      -O-O-
                                      /
                                      \_/
Avatar billede buskads Nybegynder
07. november 2012 - 17:25 #12
tildel 60 point til Larry
07. november 2012 - 17:29 #13
(Denne tråd ER 'lukket' - der ER 'uddelt' point ved #8 ^^^^^)

www.eksperten.dk/spm/971882