Avatar billede nannah95 Nybegynder
05. november 2012 - 18:22 Der er 11 kommentarer

Klamme annoncer

Hej med jer! Jeg sidder inde med et meget stort problem jeg ikke kan få løst! Jeg har gentagende gange været inde på film hjemmesider (de som er engelske) og set gratis film. Men har nu fundet ud af, ar jeg er kommet til at downloade sådan noget annonce halløj. Det vil sige, at hver gang jeg er inde på en eller anden hjemmeside som f.eks. facebook, læser nyhederne på nette, bare i det hele taget, kommer der annoncer op hvor der står noget i retning af: '' European girls wanna have sex with you '' eller noget i den retning, og det er pisse træls. Jeg har prøvet at være inde under mine programmer på computeren for at fjerne programmet, men jeg kan ikke finde noget som ser forkert ud. I dag gik det over kanten, da jeg ville læse en artikel, og der kom små porno klips op. Jeg kan ikke forstå hvordan dette kan ske, da jeg aldrig har brugt min computer til at se porno på. Håber meget i kan hjælpe! Mvh. Nanna
Avatar billede 220661 Ekspert
05. november 2012 - 18:29 #1
Hej Nanna.
Sådan kan det gå når man udvider sin horisont ;-)
Men for at prøve at afhjælpe dit problem kunne du prøve at slette alle dine midlertidige filer på browseren.
Hvilken browser og hvilket system kører du
Avatar billede nannah95 Nybegynder
05. november 2012 - 18:32 #2
Jeg har lidt af det hele både Chrome og Firefox hvis det er det du mener, men eller har jeg Windows 7, men hvordan sletter jeg alle midlertidige filer? :)
Avatar billede 220661 Ekspert
05. november 2012 - 18:41 #3
I Firefox går du ifunktioner-indstillinger-privatliv og vælger cookies. Herinde kan du slette alle cookies.
Og i indstillingerne her kan du også vælge at browseren skal slette alle filer når den lukkes ned.
Crome har jeg ikke brugt, og kender derfor ikke lige hvor du skal lede.
Men det nemmeste ville være at Hente CCleaner og lade den gøre arbejdet for dig:
Hent og instalér CCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
Lad programmet foretage en oprydning...
Avatar billede 220661 Ekspert
05. november 2012 - 18:47 #4
Men du skal nok forvente at du vil få disse sider igen, hvis du går ind på ikke helt legale sider. Der hæftes nemlig en masse af det junk med fra disse sider, som så bagefter popper op i tide og utide.
Man kan installere nogle tilføjelser til browseren som kan filtrere nogle af dem fra, men det kræver en del at få det justeret så det virker optimalt.
Det kan nemlig også få indflydelse på det man vil se fra siderne.
Avatar billede nannah95 Nybegynder
05. november 2012 - 18:55 #5
Tak for hjælpen! Men når jeg trykker på dte link du har sendt, begynder den ikke at downloade, jeg kan ikke koomme til at downloade det der ccleaner? :)
Avatar billede 220661 Ekspert
05. november 2012 - 19:02 #7
Tryk herefter på gem fil og installer programmet.
Kan du se vejledningen til hvordan det bruges gennem det andet link?
Avatar billede Poko1 Ekspert
05. november 2012 - 19:12 #8
ihøjre side Download Latest Version
http://www.filehippo.com/download_ccleaner
Avatar billede Poko1 Ekspert
05. november 2012 - 19:15 #9
et samme med defraggler!
http://www.filehippo.com/download_defraggler
Ps. husk at fjerne flueben ved forslag under installation
Avatar billede Poko1 Ekspert
05. november 2012 - 19:24 #10
I sidste uge var der en her med et lignende problem!
Han blev godtnok rød i hovedet for han havde bevist været på siderne han havde over 1000 threts på som blev slettet med MBAM.
http://downloads.malwarebytes.org/mbam-download.php
05. november 2012 - 20:01 #11
... samt proceduren her -> www.eksperten.dk/guide/1528