Avatar billede Sence22 Nybegynder
05. november 2012 - 15:25 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Tjek om domæne er ledig

Jeg står og mangler en domæne tjekker på en side. ! ! ! ! ! !
Den skal være flot, fungere 100% og integeres nemt i et Jooma 2.5 CMS system !
Avatar billede The_Buzz Novice
05. november 2012 - 18:58 #1
Hvilket domæner - .dk eller .com eller?

http://www.domaininsight.dk/domaintools.html
Avatar billede Sence22 Nybegynder
06. november 2012 - 04:46 #2
Det skal være til alle.
Ligesom det link du sendte til mig, den går ind og finder ud af om domænet er ledigt, sådan en vil jeg have, og om det så er .dk .com .net .us .uanset .hvad .ellers .der .findes :D

Sådan en vil jeg have på min egen side, som jeg beskrev i et Joomla 2.5 CMS.
Avatar billede The_Buzz Novice
06. november 2012 - 18:55 #3
Jeg kan sikkert sagtens programmere det, ellers kan min elev hvis det skal være lidt billigere.

Se eventuelt firmaside www.modified.dk
Avatar billede Sence22 Nybegynder
07. november 2012 - 09:31 #4
Hvor lang tid vil det tage at lave ?
Avatar billede The_Buzz Novice
07. november 2012 - 18:36 #5
Hvad server type har du - en linux eller windows maskine?
Avatar billede Sence22 Nybegynder
08. november 2012 - 09:49 #6
Linux
Avatar billede Sence22 Nybegynder
08. november 2012 - 13:46 #7
Ikke for noget men det er altså noget som skal bruge nu og her...
Avatar billede The_Buzz Novice
08. november 2012 - 13:59 #8
Okay - så må jeg springe fra, ingen af os har tid før i næste uge.
Avatar billede Sence22 Nybegynder
08. november 2012 - 14:42 #9
Jeg er selv programmør, desværre er tid ikke noget man har meget af men fandt selv en kode som er utrolig let at redigere i.
Hvis andre skulle være interesseret så kan i kontakte mig www.sence22.dk ;)
Avatar billede Sence22 Nybegynder
08. november 2012 - 14:46 #10
Hvis andre skulle være interesseret så kan i kontakte mig www.sence22.dk ;)