Avatar billede erik2720 Nybegynder
04. november 2012 - 14:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

samsung galaxy s3 forskelige versioner

Hej, jeg har kigget lidt længe på samsung galaxy s3 og måske tænkt mig at købe den, men da jeg så på nogle anmeldelser fandt jeg ud af at der er forskellige versioner med forskellige specs. Og dem med de mindste specs har vist farven hvid og metal blå/blå men hos 3 kan man købe en titanium edition og den skulle være med højere spec, men er der nogle her der ved noget om det?
Avatar billede HrPhilipsen Nybegynder
06. november 2012 - 14:42 #1
Hej
De har samme specs,
OperativsystemAndroid: 4.0 Ice Cream Sandwich
Intern hukommelse: 16 GB
Ekstern hukommelse: Micro SD
Max. ekst. hukommelse: 64 GB
Browser: Android Browser
Display opløsning: 1280x720
Processor: 1.4 GHz Quad core

Vær dog opmærksom på at du også kan få en 4G model
http://www.samsung.com/dk/consumer/mobile/mobilephones/productcompare?prda=GT-I9300RWDNEE&prdb=GT-I9305RWDTLA
Avatar billede erik2720 Nybegynder
06. november 2012 - 17:50 #2
når ja det rigigt så må jeg have kigget på 4G og 3G for den har 1GB mere RAM, bedre processer og sådan tak for det! :)
Avatar billede HrPhilipsen Nybegynder
07. november 2012 - 07:25 #3
:) Selv tak