Avatar billede imahobo Nybegynder
03. november 2012 - 10:31 Der er 4 kommentarer

titel på en sang!

Hej derude!
jeg sidder med tømmermænd. og nu har jeg fået en sang på hjernen.
den blev spillet i godmorgen danmark på tv2. med en person som rejser rundt i USA og følger op på vores fordomme om amerikanere.

Jeg kan huske musikvideoen, det er en tegnet video, hvor de rejser ud og klare alle mulige udfordringer, og har vist en FE til at hjælpe dem.

omkvædet lyder sådan lidt, NA na na na na na hvorfor de råber HEY!

og det er det stykke jeg har haft siddende.. og kommer ingen vegne!

håber der er nogen der kan hjælpe!

Mvh Imahobo.
Avatar billede Poko1 Ekspert
03. november 2012 - 10:38 #1
Avatar billede imahobo Nybegynder
03. november 2012 - 10:41 #2
Det er desværre ikke den.. :) den er rimelig ny selve sangen..

Har også prøvet at nynne sangen for en app på min iphone.. men virkede heller ikke.. det er TRÆLS! :)
Avatar billede imahobo Nybegynder
03. november 2012 - 10:54 #3
Har selv endelig fundet den!

http://www.youtube.com/watch?v=ghb6eDopW8I
Avatar billede frits063 Nybegynder
03. november 2012 - 11:50 #4
lukker den ned :)