Avatar billede maximillius Nybegynder
03. november 2012 - 09:20 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Stationær kan ikke gå på nettet.

Hej....
Jeg er rendt ind i et problem, da jeg ikke kan gå på nettet med min stationær. Den vil ikke oprette forbindelse til internettet.
Mine bærbare kan godt gå på nettet via min den trådløse router som er forbundet til den stationære pc.
Har prøvet div. som at reset router og slukke og hive stikket ud af router.
Har kørt en komplet virus-scanning her i nat, pga. den pludselig ikke kunne finde de hjemmesider jeg havde på skrivebordet, den skrev at den ikke kunne finde den hjemmeside pga. den muligvis ikke var stavet korrekt. Det problem er så væk lige nu, efter scanningen, men nu vil den slet ikke gå på nettet, selvom jeg har genstartet flere gange. Bruger Bullgard!!

Har fibernet og bruger vista på den stationære.
Hvis der skal bruges flere oplysninger, må sige til!!
Jeg selv, er ikke så god til fejlfinding på netværk og forbindelser.
Håber i kan hjælpe.
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2012 - 09:41 #1
du har udelukket virus og spyware

så kunne mistanken godt være her

http://www.bullguard.com/da/support/product-guides/bullguard-internet-security-guides-12/getting-started/installing-bullguard.aspx
afinstaler den og rens maskinen med ccleaner

geninstaler bulguard
så er det udelukket det er årsagen

m.v.h
Avatar billede maximillius Nybegynder
03. november 2012 - 09:56 #2
Tak for forslag...
men må indrømme at jeg ikke tør affinstalere Bullgard, hvis jeg stadig ikke kan komme på nettet bag efter.
den kører lige en ccleaner lige nu, men cleaneren er jo ikke opdateret da pc-en ikke kan gå på nettet.

Mvh.
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2012 - 10:12 #3
jamen der står jo download på siden og her bør du kunne hente install ned og lægge på harddisken og køre den derfra

men jeg kender ikke bullguard men du kan hente den her
http://www.bullguard.com/da/thankyou.aspx?action=download&pid=3

her bruger du gem som eller save as og lægger den på et drev du kan finde

du har vel ikke noget valg hvis det SKYLDES bullguard ???

så er det udelukket
m.v.h
Avatar billede maximillius Nybegynder
03. november 2012 - 10:44 #4
omg. ja det var det jeg sagde..... jeg afinstallere bullgard og genstartede pc-en og puff....så var jeg på nettet????
Så kørte jeg en ccleaner og 10,1 mb blev fjernet.
Så spørger jeg: Hva forgår der lige der???
Hvorfor forhindre Bullgard mig i at gå på nettet??
Og tør jeg installere bullgard igen??

mvh.
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2012 - 11:26 #5
der er muligvis en lille bug i bullguard eller en opdatering
det kan jo også være andet
det er lidt svært at gennemskue

nu du har renset maskinen for gamle nøgler og andet skrammel så prøv da igen
hvis den laver det igen er det jo bare at fjerne bullguard og finde et andet program men er det en købe version så skriv til dem og giv dine pæne gloser frit løb

m.v.h
Avatar billede frits063 Nybegynder
03. november 2012 - 11:59 #6
treatmenice.. ligge et svar
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2012 - 12:06 #7
ok
Avatar billede maximillius Nybegynder
03. november 2012 - 12:07 #8
Tusind tak for hjælpen..... vil skrive til dem og spørge hvad der lige foregår, nå man nu giver penge for dem, så forventer man ikke at der bliver problemer af den slags....
Endnu engang tak....
Mvh.
Charles
Avatar billede Segatoo Nybegynder
07. december 2013 - 17:01 #9
Jeg sidder med det præcis samme problem, udover jeg ikke bruger bullguard - da jeg kom hjem fra byen imorges så jeg en film på nettet, og da jeg vågnede 6-7 timer efter kunne den ikke komme på nettet, den bliver ved med lige at kunne gå på google men der efter hopper den af - nogen foreslag?