Avatar billede milter Ekspert
02. november 2012 - 19:46 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Udført, men med fejl på siden

Jeg er begyndt at få fejlen i overskriften på eksperten.dk (gul trekant i nederste venstre hjørne).

Den dukker op, hver gang jeg åbner en side på eksperten.dk. Hvis jeg lader den stå et øjeblik (ca. 5 sekunder) begynder siden tilsyneladende at reloade for til sidst at gå i stå med den proces ved 5 grønne bjælker nederst i vinduet. En opdatering af siden får fejlmeddelelsen til at forsvinde, men efter nogle få sekunder, begynder siden tilsyneladende igen at reloade.

Alt på siden virker tilsyneladende helt normalt. Jeg kan navigere rundt på siden, og intet ser ud til at mangle.

Her er detaljerne, som et dobbeltklik på fejlmeddelelsen giver:

Detaljer om fejl på websiden

Brugeragent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1) ; .NET CLR 1.1.4322; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; .NET4.0C)
Tidsstempling: Fri, 2 Nov 2012 18:16:46 UTC

Meddelelse: Et objekt var ventet
Linje: 19
Tegn: 2
Kode: 0
URI: http://www.eksperten.dk/spm/971593[/i]

Jeg har en fuldt opdateret XP SP3 på computeren og bruger IE8, version 8.0.6001.18702

Nogen ide om, hvad der sker?
Avatar billede claes57 Ekspert
02. november 2012 - 19:52 #1
i IE : funktioner/internetindstillinger, fanebladet Avanceret
sæt hak i 'deaktiver script-fejlfinding' (der er to linjer)
lidt længere ned på listen fjern hak i 'vis meddelelse om hver scriptfejl' og 'vis meddelelser om uskadelige HTTP-fejl'
Så skulle den virke uden at brokke sig over fejl på siden.
Avatar billede milter Ekspert
02. november 2012 - 20:09 #2
#1.

Tak, men det trick kender jeg godt :-)

Problemet er, at siden konstant ser ud til at ville opdatere sig selv, og den kan jeg ikke rigtigt greje. Er eksperten.dk i gang med en opdatering, som ikke rigtigt virker, eller ....?

Lige nu har jeg også vinduet med de 5 bjælker :-)

Forøvrigt har jeg et lignende problem på denne side: http://www.kristeligt-dagblad.dk/

Her er fejlmeddelelsen denne:

Brugeragent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1) ; .NET CLR 1.1.4322; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; .NET4.0C)
Tidsstempling: Fri, 2 Nov 2012 19:03:02 UTC

Meddelelse: 'ds[...]' er null eller ikke et objekt
Linje: 55
Tegn: 3
Kode: 0
URI: http://index.ritzau.dk/RitzauOpinions.js[/i]

Og så ser BB-tags også ud til at være lidt forvirrede :-)
Avatar billede claes57 Ekspert
02. november 2012 - 20:47 #3
ok - bb-tags er nok sådanne, at når et indlæg slutter i kursiv, så fortsætte det næste der. Her er lkige en slut [/i] så ser vi, om det er nok.
Ofte opstår fejl på sider i forbindelse med reklamer og svartider på diverse læser-målinger, og der kan jeg så ikke være med til fejlsøgning (reklamer er slået fra).
Avatar billede claes57 Ekspert
02. november 2012 - 20:48 #4
kursiv ikke kursiv
03. november 2012 - 09:58 #5
Jeg kan godt forstå, at du som ny ??? bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori
www.eksperten.dk/spm/Generelt-IT/Andet/

www.eksperten.dk/faq#faq-2-2 ?
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For at få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!

http://img515.imageshack.us/img515/1898/fejlpeks.png

Til slut skal/bør du lige at lukke dette spørgsmål, ved selv at lægge et [svar] og efterfølgende sætte flueben i firkanten accepter og afgiv point til dig selv.

---
Avatar billede milter Ekspert
03. november 2012 - 10:17 #6
Avatar billede milter Ekspert
08. november 2012 - 13:18 #7
Ingen løsning, så jeg lukker