Avatar billede broxgaard Nybegynder
02. november 2012 - 16:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

formmail

Hej

Nu har jeg ledt efter en formmail i lang tid og jeg har ikke kunne finde noget som virker...

Det er til en forening hvor det skal laver sådan at man kan tilmelde sig via deres hjemmesiden. Og jeg ved at der ikke er nogle mail server på den server hvor deres siden ligger.

Pt er alt på tiden skrevet i html og javascript. Og jeg ved ikke om der kan bruge andre programmering sprog på server.
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
02. november 2012 - 17:25 #1
Så kunne du prøve og starte med at undersøge hvad der er mulighed for at bruge på webhotellet.

Kontakt der ejer webhotellet og spørg dem.

Du kan ikke gøre det med HTML og Javascript.
Du skal bruge PHP for eksempel.
Du kan dog stadig godt bruge formmail selvom du ikke har adgang til det på dit webhotel så skal du bare finde et sted hvor en anden server hvor du kan bruge det.

Der findes nogen der udbyder det gratis. Her for eksempel http://www.hostedscripts.dk/formmail/

Det vil dog være en fordel at have det på dit eget webhotel så kan du selv bestemme det hele.
Avatar billede broxgaard Nybegynder
02. november 2012 - 18:11 #2
Jeg kan ikke bestemme hvor de har deres hjemmeside da det er en privat person som de har server ved... Men vil da høre af hvad muligheder der er.
Avatar billede broxgaard Nybegynder
02. november 2012 - 18:41 #3
der er adgang til asp..

og de asp formmail jeg har prøvet kan jeg ikke får til at virker.
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
02. november 2012 - 20:24 #4
Jeg kender ikke til ASP så det kan jeg ikke hjælpe dig med.
Avatar billede broxgaard Nybegynder
25. november 2012 - 19:39 #5
lukket