Avatar billede Jonask95 Nybegynder
02. november 2012 - 12:43 Der er 1 løsning

App Store på iPad kan ikke finde iPhone Apps

Hej Eksperter!

Jeg har en iPad 3 (iOS 6.0.1) på 32 GB, som jeg egentlig er meget godt tilfreds med. Er dog nu stødt på et problem.

Når jeg går ind i App store for at søge efter en App f.eks. "Coinoffers" (findes kun i iPhone version), så kan den ikke finde nogen resultater.
Ved dog at man godt kan køre iPhone apps på iPad, da jeg har hentet en før dette problem opstod.

Nogle der har oplevet noget lignende?
Avatar billede Jonask95 Nybegynder
17. marts 2013 - 14:01 #1
Sikkert en systemfejl der er rettet.. Kan godt finde iPhone apps igen.