Avatar billede Danskvand Nybegynder
01. november 2012 - 20:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

vil det dræne mit batteri hvis jeg lader nøglerne sidde i tændingen?

Hvis nu jeg stiller min scooter/bil ind i det aflåste skur. Kan jeg så efterlade nøglesættet i, altså slukket.
Avatar billede 220661 Ekspert
01. november 2012 - 20:20 #1
Nej til overskrift
Ja til 2
Men hvorfor efterlade nøgle?
Glemmer du på et tidspunkt at låse vil du få problemer med din forsikring hvis scooter stjæles.
Avatar billede Danskvand Nybegynder
01. november 2012 - 20:29 #2
Okay så fandt jeg ud af.

det slider nøglen op for hurtigt synes jeg. Så det bedre at havde den et sted.
Avatar billede 220661 Ekspert
01. november 2012 - 20:32 #3
Ok det er dit valg.
Avatar billede Locodk Nybegynder
01. november 2012 - 22:55 #4
I og med det tænder for nogle display lamper så vil jeg sådan set mene at du dræner strøm, men der skal nok ret meget til før det går død imellem turene alene på den spænding.