Avatar billede ne0n Nybegynder
10. august 2001 - 16:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

NetExress (ATM) og Win XP?

Jeg sidder og har et problem med at oprette en forbindelse i Windows XP, med NetExpress over et Speedstream 3010 kort...
Der mangler drivere til XP.. og jeg fatter heller ikke at oprette forbindelsen.
Avatar billede blueyed1 Nybegynder
11. august 2001 - 11:11 #1
Har du prøvet med drivere til Win2000, desuden er der noget med Microsoft har blokeret for installation af \"ukendte drivere\"
Avatar billede lejla Nybegynder
24. august 2001 - 23:12 #2
jeg har samme problem.. har prøvet med alle drivere jeg kunne finde.. :(
Avatar billede ne0n Nybegynder
25. august 2001 - 10:55 #3
Løsningen er; Kopier Eni25p.sys og ini biblioteket fra Release 2505, og bed den nyere version lede efter drivere i det gamle ini bibliotek :o)
Avatar billede lejla Nybegynder
25. august 2001 - 11:21 #4
jeg var ikke i stand til at finde ini filen.. hvis du har fået det til at due må dú meget gerne sende filerne til Dr1ZZL3@Get2net.dk !!!
Avatar billede lejla Nybegynder
25. august 2001 - 11:22 #5
jeg har selv lavet et spørgsmål, og hvis du sender får du 190 point oven i de 45 her...