Avatar billede jonasponas Nybegynder
29. oktober 2012 - 19:41 Der er 5 kommentarer

2, e, d og c knapperne på tastaturet virker ikke

2, e, d og c knapperne på tastaturet virker ikke på min Acer laptop. What to do??? Tænker det sikkert bare er en simpel låsefunktion som har "snydt" mig... Og nej - der er ikke spildt væsker ned i keyboardet. Har ikke mulighed for at prøve med andre keyboards tilsluttet...
Avatar billede pkbech Juniormester
29. oktober 2012 - 19:57 #1
Control Panel\Ease of Access\Ease of Access Center\Set up Sticky Keys
Bruger engelsk windows så du er nok lige nød til at oversætte selv ;)

Du kan prøve at kigge her måske du er kommet til at sætte windows funktionen til træg taster og har låst dem
Avatar billede jonasponas Nybegynder
29. oktober 2012 - 20:12 #2
Det har jeg ikke...
Avatar billede CRKrogh Ekspert
29. oktober 2012 - 21:09 #3
Hej.

En stribe taster, der ikke fungerer på den måde kunne godt tyde på en bane i enten et fladkabel eller på printet under tastaturet, der er ødelagt.

De bedste hilsner
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2012 - 04:00 #4
det er en billig kineser pc, og kb kortet er nok knækket.    det sker hele tiden.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
04. november 2012 - 19:18 #5
Løsning?