Avatar billede webergrill Nybegynder
10. august 2001 - 15:14 Der er 3 kommentarer

Hvad er en reklame værd ?

Jeg har fået et par tilbud fra potentielle sponsorer til min side www.webergrill.dk men jeg ved ikke helt hvad jeg skal tage for det ?

Hvad er sådan noget værd ?

Jeg ved at jeg kun vil have 1-2 sponsorer på siden og det skal have relevans for siden.

2.500-3.000 besøgende om måneden.

Siden opdateres fast min. 1 gang om ugen.

Nogen erfaringer ?
Avatar billede xzxzx Nybegynder
10. august 2001 - 15:54 #1
Hmmm.... 2.000 - 3.000 besøgende om måneden? Er det unikke?

Når der ikke er flere, tror jeg ikke du kan forlænge så meget igen?
Avatar billede ggd Nybegynder
10. august 2001 - 15:57 #2
Jeg ville nok tage 500-700 kr. pr. måned
Avatar billede Slettet bruger
12. august 2001 - 02:07 #3
Ved at regne med cpm (Cost per mile kan du vende en hvilken som helst mening om til at det din kunde køber helt sikker også er det du leverer. Sælg f. eks. 10000 visninger til cpm. 250 Som er meget normalt (dog afhængig af kvaliteten af de besøgende) Det kunne også formuleres ved at sige 2500 kr. og det vil ca. køre i en periode på. 3 mdr. Men hvad nu hvis du pludselig kan levere dobbelt så mange visninger... Så har du stadig lovet 3 mdr. og du ville i dette tilfælde have kunnet kræve det dobbelte.... Hvorimod 10000 visninger til cpm 250 er helt fastlagt men kræver dog noget mere administration/software.