Avatar billede equip.dk Nybegynder
10. august 2001 - 15:13 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hjææælp

Jeg har en lille søgemaskine hvor jeg gerne vil kunne se antal besøg ud for hver link - ved søgeresultat.
Det vil så også sige at den skal oprettes af sig selv når nogle tilmelder et link (skal implementeres i søgemaskinen) Den her \"klik counter\"  må gerne have sin egen database fil.
Håber i kan hjælpe...
Avatar billede utah2000 Nybegynder
10. august 2001 - 15:17 #1
Vi du have at jeg skal lave den for dig eller er der et specifikt problem ved dette ?
Avatar billede jakobandersen Nybegynder
10. august 2001 - 15:30 #2
For at skitsere det kort kræver dette ganske simpelt en viderestillingsside som tager URLen til sitet som parameter og så laver du en:

UPDATE tabel count = count + 1 WHERE URL = parameter
Avatar billede thomasledet Nybegynder
10. august 2001 - 16:56 #3
og det er faktisk heller ikke nødvendigt at lave det i perl, det kan faktisk laves i php, hvis du gerne vil gøre det lidt lettere at arbejde med...
Avatar billede jakobandersen Nybegynder
10. august 2001 - 21:34 #4
Nej, HTML embedded perl :-D
Avatar billede equip.dk Nybegynder
20. august 2001 - 11:17 #5
utah2000> kan det lade sig gøre at lave - søgemaskinen er en yahoo look a like...som virker fint - men vi vil bare gerne at den tæller klik på hvert link og starter på det når der bliver tilmeldt et nyt link...kan du hjælpe os?
Avatar billede utah2000 Nybegynder
03. september 2001 - 14:31 #6
hvad for en database bruger du ?
Avatar billede equip.dk Nybegynder
11. april 2002 - 21:27 #7
Jeg lukker sp.