Avatar billede webcreator Nybegynder
25. oktober 2012 - 16:44 Der er 5 kommentarer

Sitemagic CMS Beta test

Hej,

Jeg står bag Sitemagic CMS, som er et lækkert lille CMS til mindre virksomheder.
De sidste 10 måneder har jeg arbejdet på en ny udgave, som næsten er klar til udgivelse.
Inden det kommer så langt, vil jeg dog meget gerne have lidt hjælp til den afsluttende
test. Det er specielt at få afprøvet systemet på forskellige webhoteller der er interessant.

Et par teaser screenshots til de nysgerrige:
http://powerzone.dk/sitemagicdemo.png
http://powerzone.dk/sitemagicorg.png

Man kan også prøve en online demo her:
http://codemagic.dk/Sitemagic/

Jeg deler de udlovede points med dem der vil være venlige at teste systemet for mig.
Når testarbejdet er overstået udgives løsningen til gratis download.

Kontakt mig venligst på jimmyXpowerzone.dk (erstat X med @).

Tak på forhånd.

Jimmy
Avatar billede jokkejensen Novice
25. oktober 2012 - 16:57 #1
Tag at bruge adwords til at annoncere, de fleste CMS udviklerer herinde bruger nok alligevel et mere modent cms.

Gider du definere test, ellers kan det være en ret omfangsfuld opgave?
Avatar billede webcreator Nybegynder
25. oktober 2012 - 17:29 #2
Der er på ingen måde tale om annoncering.

Der er gennemført grundige tests gennem hele udviklingsperioden, men kun på 4 forskellige servere. Det kunne derfor være interessant at få afdækket platformsspecifikke problemer, hvilket formentlig vil bive afdækket allerede under den første indlæsning i browseren.

Forvent ca. 30 minutters test. Det skal formentlig gøres af nogen der interesserer sig for web og CMS, og har lyst til at prøve kræfter med en alternativ platform. Der er ikke tale om det næste Joomla eller Wordpress - Sitemagic CMS har nogle særlige kvaliteter der gør det velegnet til web designere og udviklere. Det kan man alt sammen læse mere om på den nye hjemmeside som lanceres i weekenden. Så vent gerne med at dømme det ude, til du forstår hvad det kan, og hvordan det adskiller sig fra de andre.
Avatar billede jokkejensen Novice
25. oktober 2012 - 18:05 #3
Sry du misforstod mig, jeg dømmer ikke, vil bare advare dig om du er i skarp konkurrence.

Men ja, du skulle nok have den side færdig med features og fordele før du ønsker kritik. For jeg har virkeligt svært ved at se fordelen ved at vælge sitemagic frem for et modemt gennemtestet cms med et hav af moduler og skins.

For mig ligner admin noget jeg så omkring 2005. Men det er jo sikkert fuldt konfigurerbart som dem jeg kender til i .net verdenen.

- Desuden syntes jeg stadig du annoncere :)

vh
Jacob
Avatar billede webcreator Nybegynder
25. oktober 2012 - 18:20 #4
Jacob, jeg tror du skal læse indlægget et par gange. Jeg søger testere, jeg har ikke bedt om feedback. Du er sikkert dygtig, men pas nu på at din arrogance, særligt når du snakker med "de voksne" der har været i branchen lidt længere end dig.

Det er fedt hvis du er dygtig til visuelt design, jeg er skarp til kode. Vi har forskellige fokusområder. Det er usandsynligt at en kode-abe som jeg kan leve op til dine høje krav til visuel fremtoning. Men hvis du ved lidt om web, så kan du naturligvis også gætte, at det blot er et spørgsmål om grafik og CSS når man har lavet det rigtigt, hvilket du også er inde på.

Med dine certificeringer i andre CMS systemer er du naturligvis ekstemt farvet, og det er helt fint. Hvis du er glad for XYZ, så hold du fast i det. Jeg sover stadig fint i nat.

Jeg vil undlade at kommentere yderligere på dine indlæg. Jeg kan bruge min tid en del bedre.
Avatar billede jokkejensen Novice
25. oktober 2012 - 19:02 #5
ok

Hilsen en fremtidig eventuelt grafikorienteret kunde.

.... http://www.eksperten.dk/guide/1356