Avatar billede danielhep Nybegynder
25. oktober 2012 - 16:36 Der er 5 kommentarer

Phonegap - Hvordan bliver der gemt

Hej Alle,

Jeg har et mere generelt spørgsmål vedr. Phonegap.

Det som PhoneGap giver er en Hybrid App som jeg har forstået det, hvor at det er en Java skal som køre selve HTML delen igennem noget web motor.

Men hvor meget bliver aktuelt gemt i den APP Phonegab giver en?

Er der noget som ligger online et eller andet sted som selve APP´en henviser til, f.eks. billeder, filer osv.

Her referere jeg ikke til PHP filer men kun HTML og JS delen.
Avatar billede olebole Juniormester
25. oktober 2012 - 17:25 #1
<ole>

Hvormeget af hvad bliver gemt? De filer, som hører med til applikationen, er gemt i en *.cod fil, som er 'en slags' *.jar

Hvis du mener filer, som applikationen skaber, ligger de, som jeg forstår det, under filsystemet på SD-kortet

/mvh
</bole>
Avatar billede danielhep Nybegynder
25. oktober 2012 - 17:27 #2
Eks.

HTML filer
Billeder
JS filer

Bliver de langt sammen med den app man downloader, eller ligger de online et sted?
Avatar billede danielhep Nybegynder
25. oktober 2012 - 17:28 #3
lad os sige at selve app´en bliver compiler via et github repository.
Avatar billede olebole Juniormester
25. oktober 2012 - 17:50 #4
Jeg må gentage spørgsmålet fra #1  =)
Avatar billede danielhep Nybegynder
25. oktober 2012 - 18:44 #5
Jamen jeg mener skam det hele. Alle filer.

Det som jeg tænker på er, bliver alle de filer fra github repository langt ind i selve appen?

Så du siger at:  HTML, CSS, JS og billede filer bliver gemt i en *.cod fil, som ligger i selve den app man downloader fra phonegap.  Altså en direkte del a selve app´ en ?

:)