Avatar billede spaceweek Nybegynder
24. oktober 2012 - 21:37 Der er 6 kommentarer

Hvordan laver man en hjemmeside lignende Arto, Facebook, twitter.

Hej.

Jeg vil rigtig gerne starte en hjemmeside op ligende art, facebook,twitter.. Med login og alt det.
Jeg vil høre om i har nogle gode og nemme løsninger til det? Hvad man skal bruge, osv..

Tak på forhånd.
Avatar billede arne_v Ekspert
24. oktober 2012 - 21:39 #1
Ligesom FB? Skaf et par hundrede millioner i funding og ansat en stor stab af gode udviklere!

:-)

Starte med noget web udvikling af fora? Start med at læse lidt om PHP og prøv og leg lidt med et eksisterende PHP fora/CMS.
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
24. oktober 2012 - 21:59 #2
Avatar billede spaceweek Nybegynder
24. oktober 2012 - 22:08 #3
Men mener det kun er til forum ik? Har nemlig prøvet det.
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
24. oktober 2012 - 22:17 #4
Der er udvidelser til at få andre ting og hvis du lærer HTML, CSS, PHP så kan du lave det som du vil.
Avatar billede frits063 Nybegynder
25. oktober 2012 - 13:38 #5
Avatar billede dennisba Nybegynder
20. december 2012 - 22:35 #6
Du skal nok starte ud med at lære og kode lidt, derefter penge til og holde lortet online.