Avatar billede anjabp Nybegynder
24. oktober 2012 - 19:52 Der er 3 kommentarer

Hjælp!!

Hej..

Når jeg går ind på hjemmesider hvor jeg skal logge ind, f.eks. facebook, viaplay osv. kommer der en boks frem nede i bunden af skærmen hvor der står: Internet Explorer blocked this website from displaying content with security certificate errors, og en knappe jeg kan trykke på hvor der står: show content. Når jeg så trykker på den opdatere den bare siden og den lille boks kommer frem igen, det er derfor umuligt for mig at logge ind! Kan det være mit antivirus program der gør dette? og i så fald, hvordan slår jeg det fra?

Mvh. Anja
Avatar billede PapaDoc Nybegynder
24. oktober 2012 - 22:00 #1
Det er muligt at du kan løse problemet ved blot at opdatere din tid og dato indstillinger med time.windows.com.

Lidt afhængigt af styresystemet kan du gøre dette ved at: højreklikke på uret (nederst til højre på skærmen) -> Juster dato og klokkeslæt -> fanen Internettid -> Skift indstillinger -> Flueben i synkroniser med en tidsserver på internettet -> vælg time.windows.com i rullemenuen -> Opdater nu -> OK -> OK

Hvis dette ikke virker, må du gerne lige skrive styresystem og browser version, da dine internetindstillinger muligvis skal ændres.
Avatar billede anjabp Nybegynder
24. oktober 2012 - 23:47 #2
Mange tak :-)

Men jeg kan desværre ikke ændre dato og tid da min administrator-bruger på computeren heller ikke virker, så egentlig skulle jeg nok bare have fat i en ekstern harddisk og få den formateret ;-)
Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2012 - 07:36 #3
prøv lige denne her inden

http://www.tweaking.com/content/page/windows_repair_all_in_one.html

det kunne da være

når man stiller spørgsmål er dine oplysninger mega vigtige

styresystem og bit sprog eventuelt
i dit tilfælde virusprogram og så videre
vi er gode til at gætte men gør det lidt lettere for os

m.v.h