Avatar billede nimroddk Nybegynder
23. oktober 2012 - 12:46 Der er 4 kommentarer

mms-e-mail.info

Jeg har ikke brug for den tjeneste hvordan sige fra?
Hvem styrer denne hjemmeside.Hvem har givet dem lov at genere folk med månedes forsinket mms mit om natten?
Avatar billede michael_stim Ekspert
23. oktober 2012 - 13:57 #1
Velkommen til eksperten. Det er ikke tilladt at oprette mere end ét spørgsmål der omhandler samme emne.

Læs:

http://www.eksperten.dk/brugerbetingelser
http://www.eksperten.dk/faq
Avatar billede nimroddk Nybegynder
24. oktober 2012 - 21:48 #2
hej med Jer det ser ud til at ingen ex-pert med expert viden om forespørgsel om mms-e-mail.info
Avatar billede michael_stim Ekspert
25. oktober 2012 - 08:53 #3
Det er jo lidt svært at hjælpe når der ingen hjemmeside er. Men det er bare at svare på deres mms, at de bliver politianmeldt hvis de fortsætter. Og fortsætter de, politianmelder du dem.
Avatar billede nimroddk Nybegynder
25. oktober 2012 - 09:06 #4
Tak for din svar jag har troede det var deres web adr.:mms-e-mail.8080