Avatar billede Math91 Nybegynder
23. oktober 2012 - 09:42 Der er 3 kommentarer

Bluetooth fra HU til højtaler

Hej eksperter!

Jeg skal lave et projekt i skolen (selvvalgt) men jeg har roddet mig ud i noget jeg vidst ikke skulle..

Jeg vil lave en bluetooth højtaler som opfanger musikken fra en headunit.

Højtaleren skal køre på batterier og er derfor næsten ledningsfri.

For at være mere præcis: Hvis vi tager et alm. bluetooth system så har højtaleren alle ledningerne og den som sender musikken har intet (mobil fx). Det jeg vil lave er det omvendte - højtaleren skal egentlig være den der ''sender'' hvis man kan sige det sådan.
Forstil jer i har en mobil i den ene hånd og en højtaler i den anden. Ingen jackstik!
For at sige det på en anden måde så skal det være headunit der skal parre sig med højtalere og ikke den anden vej rundt.

Kan dette lade sig gøre?
Hvis ja, hvordan?

Beklager hvis det lyder roddet!
Avatar billede frits063 Nybegynder
23. oktober 2012 - 10:16 #1
skal højtaleren køre på batteri ?
Avatar billede Math91 Nybegynder
23. oktober 2012 - 10:22 #2
Ja men det ikke helt 100 endnu.
Avatar billede frits063 Nybegynder
23. oktober 2012 - 10:28 #3
er det ikke bare en belkin bluetooth
http://www.edbpriser.dk/mobiltilbehoer/belkin-bluetooth-music-receiver-id-778245.aspx
og en bil batteri ;)