Avatar billede KHHP Juniormester
22. oktober 2012 - 12:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Java vil have admin rights

Hej
Jeg har igår opdateret Java til nyeste version, men nu beder IE9 hele tiden om admin rightst/brugerkontokontrol hver gang jeg åbner et nye browservindue eller en ny fane.
Jeg har optaget en video der viser hvad der sker: https://docs.google.com/open?id=0B_8jNfxwuRn3LVRmaklCVW5zQms

Har skannet systemet med antivirus(fuld systemskanning) og den finder intet.
Er der andre der kender til problemet? Fejlen optræder kun ved IE, og ikke ved Chrome, Firefox eller Safari.
Avatar billede KHHP Juniormester
22. oktober 2012 - 14:09 #1
Problem løst med systemgendannelse til før opdatering.
Avatar billede Norregaard Praktikant
22. oktober 2012 - 14:40 #2
Hej..

Kan du ikke bare give programmet rettighed?

Du kan også slå denne funktion fra under "kontrolpanel -> brugerkonti -> Rediger indstillingerne for kontrol af brugerkonti"

Har jeg forstået dit spørgsmål rigtigt?
Avatar billede KHHP Juniormester
22. oktober 2012 - 14:46 #3
Kunne man godt, men det er jo ikke normalt at Java skal have administrative rettigheder hver eneste gang jeg foretager mig noget i IE9.