Avatar billede lignaus Nybegynder
12. januar 2000 - 22:31 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

DirectX til Windows 2000

Kan jeg få fat i et link til et sted hvor der er DirectX til Windows 2000?!?
Jeg har built 2128 server!
Avatar billede snowball Novice
12. januar 2000 - 22:43 #1
DirectX 7 er indbygget i Win2k !

Uddrag fra MS DirectX siden:

"DirectX 7.0a will be included in the forthcoming release of Microsoft Windows 2000."

Snowball
Avatar billede lignaus Nybegynder
12. januar 2000 - 22:46 #2
Det har jeg selv læst! Men der er ikke noget Hardware support!
Hvordan får jeg det!
Men kan jo ikke spille noget uden 3d accelerering!
Avatar billede coma Nybegynder
12. januar 2000 - 22:50 #3
Fandt ikke direkt en links til det, men lidt skriveri om det.

"I'm currently running Windows 9x for games. Will I be able to upgrade to Windows 2000?  Will all my games work?  What about DirectX?

A: This is probably the question I get asked the most often, but the answer isn't very clear-cut: Basically, Windows 2000 will include the very latest version of DirectX/Direct3D (version 7.0a), complete with full hardware acceleration. So, yes, you should be able to play your Windows 9x games on Windows 2000."

Avatar billede snowball Novice
12. januar 2000 - 22:56 #4
Nu kender jeg ikke lige til hvor højt en build de kører med på Server siden, men er det den nyeste du har ?

Hvis ikke, så var det måske en idé at finde den !

Snowball
Avatar billede lignaus Nybegynder
12. januar 2000 - 23:00 #5
Hvor?!?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
12. januar 2000 - 23:00 #6
det er da den vildeste løgn! de virker jo ikke halvdelen af dem, selv på den færdige version...
ikke en gang den nye quake 3 demo virker
Avatar billede snowball Novice
12. januar 2000 - 23:02 #7
Ja hvor har du fået den ver. du kører med nu ???

Snowball
Avatar billede warp Nybegynder
16. januar 2000 - 18:49 #8
Næsten alle OpenGL spil virker, mens de færreste D3D spil virker. 2d spil er vist ingen problemer med.
NB Gælder Win2k final
Avatar billede lignaus Nybegynder
16. januar 2000 - 19:12 #9
Jeg kan ikke spille Quake 2!
Så det holder da vist ikke med Open GL!
Avatar billede snowball Novice
16. januar 2000 - 20:54 #10
Jeg har nu heller ikke haft problemer med OpenGL spil (bl.a. Q3) i Win2k Beta 3 !

Snowball
Avatar billede lignaus Nybegynder
16. januar 2000 - 21:34 #11
Hvilken built er det?!?

Og hvor/hvordan kan jeg få en copi af den udgave?!?
Avatar billede reason Nybegynder
18. januar 2000 - 10:20 #12
det kommer jo også and på hvilke grafix kort du (Asus er langt fremme med win2000 drivers - creative har ikke lavet en skid endnu)
Avatar billede lignaus Nybegynder
18. januar 2000 - 13:30 #13
Creative TNT
Avatar billede butcher Nybegynder
19. januar 2000 - 08:18 #14
DirectX 7.0 for windows 2000 kan hentes under http://www.win2kworld.com og under download, der ligger den endelige version og her kan man også finde final fulde version af Win2K Pro
Avatar billede hmau Nybegynder
02. februar 2000 - 12:15 #15
directx 7.0 understøtter IKKE D3D, Open GL virker hvis du downloader den nye referencedriver fra nvidia
Avatar billede kaspar Nybegynder
07. februar 2000 - 19:49 #16
DirectX 7 skulle være direkte implementeret i kernen... der er fuld DX7 support og OpenGL support i Win2k (har kørt RC2 Build 2128, RC3 Build 2183 og nu FInal Build 2195)
Dog er der spil, der ikke virker... spil der går ind og læser hvilket OS det er.. hvis det finder ud af, at det ikke er 95/98, så siger de, at der ikke er support bla bla... Anyway, DX7 virker sgu ganske udemærket under 2k... hehe, VB apps skrevet "til" det, virker i hvert fald, både med Direct Draw og D3D...:)
08. februar 2000 - 01:59 #17
Problemet er at de fleste spil i dag ikke kan køre på NT4 men faktisk godt kan køre på W2000. Da de fleste spil ikke kender til W2000, så går man glip af chanceh fordi spillet knapt nok når at starte. Jeg har læst hos MS at en homeuser version skulle være på vej hvor mulighederne for at udnytte directx skulle være meget større. Jeg har selv final versionen, og agter at køb Ages Of Empires II. Microsoft spil er jo selvfølgelig understøttede.
Avatar billede melvis Nybegynder
07. marts 2000 - 13:30 #18
Jeg har ikk problemer med Quake2, men så tilgengæld Rainbow Six Rogue Spear. Hvordan kan det mon være?

/Melvis
Avatar billede kaspar Nybegynder
07. marts 2000 - 16:09 #19
Quake2 er jo OpenGL, så derfor, hvis du har OpenGL drivere, vil det virke kanon, men jeg har også probs med RS - det skulle virke, siger de... med patch 2.05 el. .5 eller hvad den hedder :)
Avatar billede zerocool Nybegynder
13. marts 2000 - 08:59 #20
gå ind på www.win2kworld.com der ligger en update til drectx 7,o
Avatar billede butcher Nybegynder
10. november 2000 - 00:58 #21
heh jeg skrev for lang tid siden at man kan gå ind på http://www.win2kworld.com og hente det, nu skriver zerocool (ripoff fra hackers aka lameboy) det samme også får han points...det er sq da ikke fair!!!