Avatar billede nethuset Nybegynder
10. august 2001 - 12:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Opret mappe, opret fil og skriv til den

Ja, som overskriften siger, så vil jeg gerne kunne følgende:

1. Scriptet skal oprette en mappe, med et navn jeg angiver

2. Scriptet skal derefter oprette en fil som ligger i den nye mappe

3. Derefter skal der skrives til en fil, udfra en skabelon, hvor nogle småting bliver ændret...

Kan det lade sig gøre???
Avatar billede jacobve Nybegynder
10. august 2001 - 13:00 #1
lytter
Avatar billede nethuset Nybegynder
10. august 2001 - 13:02 #2
dvs. at skabelonen er en aspfil, hvori der er nogle variabler, som jeg evt. kan hente med AspHTTP komponenten
Avatar billede keysersoze Guru
10. august 2001 - 13:15 #3
umidelbart lyder det som om du skal over i det der hedder FSO - kig evt lidt nærmere her:

http://www.zoidberg.dk/fso.asp
Avatar billede nethuset Nybegynder
10. august 2001 - 13:20 #4
der står bare ikke noget om hvordan man OPRETTER tingende desværre
Avatar billede keysersoze Guru
10. august 2001 - 13:29 #5
Avatar billede nethuset Nybegynder
10. august 2001 - 13:33 #6
tak for hjælpen :-)

...er bare lige temmelig stresset :-)