Avatar billede DenStuderende Nybegynder
20. oktober 2012 - 10:46 Der er 17 kommentarer

En ualmindelig svær opgave kun til de bedste

Hej Alle

Jeg har et problem med sin bærbar.

Jeg valgte at formater i system recovery, da han følte at den var for langsom.

Efterfølgende har jeggenstarter computeren, og kommer hen til ""setup is preparing your computer for first use", kommer der først en message:

cmd.exe - applications error

This instruuction at 0x0000000076e2e98d referenced memory at 0x00007fefba16fa4. The required data was not place into memory because of an I/O error status of 0xc0000185

Jeg kan kun trykke ok - og gør det for at komme videre

Efter to minutter kommer der en ny besked :

Windeploy.exe - applications error

This instruuction at 0x0000000076e2e98d referenced memory at 0x00007fefba16fa4. The required data was not placed into memory because of an i/o error status of 0xc0000b5

Jeg trykker ok og herefter går computeren enten i helt sort skærm eller genstarter

Jeg har prøvet diverse ting, men intet lader sig lykkedes.

Jeg bruger windows 7

Bærbaren er følgende:
HP 662 Notebook PC
Processor type: Intel (r) Core (TM) i3 CPU
Processor Speed: 2266 MHZ

Er der en som har et godt råd?

Hilsen

Den studerende
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2012 - 11:20 #1
som jeg læser den er det imaget der er i udu
men  det kan sagtens være din harddisk

har du recovery på cd også

m.v.h
Avatar billede DenStuderende Nybegynder
20. oktober 2012 - 11:38 #2
Jeg har desværre ikke recovery på cd... er der andre veje du kan hjælpe mig ?
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2012 - 12:59 #3
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2012 - 13:16 #4
Den RagAce cleaner som anbefales i artiklen, kan jeg ikke anbefale fordi, den finder mange fejl, men vil kun rette få indtil man registrere sig med mail adresse - og hvad skal de med den?
Så hellere en af de mange andre f.eks. http://advanced-systemcare.dk.malavida.com/d3433-download-gratis-windows
Men det forudsætter selvfølgelig at du kan kunne ind i windows.
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2012 - 13:25 #5
hvilken bit version drejer det sig om

har du nummeret til den windows installation du har inde nu
det er vigtigt

et svar ok
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2012 - 13:34 #6
nummeret står ofte i bunden af den bærbare

skriv det ned og gem det godt

det er det nummer jeg skal vide om du har

du må ikke skrive det herinde

windows 7  hvilket bit og version
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2012 - 13:37 #7
Da jeg afprøvede det ovenfor nævnte reg. program, ødelagde det en DLL i Chrome, så jeg ikke mere kan læse mail der. Nå, jeg har et Image som jeg lige kan køre ind. Endnu en gang Hurra for Image programmerne.
Avatar billede DenStuderende Nybegynder
22. oktober 2012 - 15:38 #8
Jeg tror den kører på 32-bit og jeg har nummeret, hvad skal jeg gøre med det?
Avatar billede DenStuderende Nybegynder
22. oktober 2012 - 15:58 #9
Men det forudsætter selvfølgelig at du kan kunne ind i windows.

Hvilket jeg ikke kan?
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2012 - 16:09 #10
jeg har lsøningen til dig måske derfor - er du interesseret eller hur

altså windows 7 32 bit hvad hedder versionen
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2012 - 16:10 #11
det stod der også i link #6

?????????????????????
Avatar billede DenStuderende Nybegynder
22. oktober 2012 - 16:31 #12
Selvfølgelig er jeg interesseret :)

Hvad ønsker du ellers at vide?

Jeg har windows 7, bit 32... hvilken version?
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2012 - 16:56 #13
det er altså ikke så svært

http://windows.microsoft.com/da-DK/windows7/products/compare

fordi det ikke er med alle det kan laves derfor
Avatar billede DenStuderende Nybegynder
22. oktober 2012 - 17:01 #14
ahhh...
Windows 7 Home Premium N
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2012 - 19:43 #15
den premium du jar inde er en dansk version ikke

så det vil du ikke kunne gøre med en engelsk version da den ikke kan skifte sprog ligesom ultimate version

det korte af det lange er at det kan du ikke

http://www.wincert.net/forum/files/file/12-windows-7-sp1-refresh-i

den version der ligger her hedder

home premium x 86 som står for 32 bit

ligger her

Home Premium x86: English | French - Spanish
men den er på engelsk

så det er udelukktet

den enste løsning du har er at henvende dig hvor du købte pc og forespørge om kan levere dig et nyt sæt recovery cd

de kan oftes købes for et par hundrede kroner hvis de har dem

kan det heller ikke lade sig gøre kan du gøre følgende

købe en windows 8 pro 32 bit dk
da du er studerende er der en særlig pris til jer i de fleste forretninger
du skal sikkert fremvise studiebevis

nu fjerner du wia win 8 pro alle partitioner på den
så er alt væk også recovery partitionen
du kan komme ud for at det skal gøres via gparted live (linux)

laver en ny eller flere partitioner på den
installerer win 8 pro og så er du uden recovery som jeg personligt syntes er noget skidt og det gør du sikkert også i øjeblikket
det fejlede da du skulle bruge det og sådan går det ofte
man skal ALTID have recovery liggende på cd derfor

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2012 - 12:37 #16
http://www8.hp.com/dk/da/hp-search/search-results.html?qt=hp+g62+notebook+pc&cc=dk&lang=da&charset=utf-8&qp=&hpn=&hpa=&hps=&hpr=&cat=&current_url=CSSres&au=1

du kan kontakte dem telefonisk her

der er jo spild af tid hvis du ikke kan få dem igennem dem
det er jo heller ikke sikkert de virker - harddisken kan jo være defekt

men men

har du en ven der har en eksakt mage til cd med det samme styrsystem kan du jo får en kopi af ham - samme sprog husk det
spørg på skolen om ikke en af dem kan lave sådan en fætter til dig
det er der ikke noget ulovligt i da du skal bruge dit eget nummer

administratoren har garanteret sådan en liggende mnen om han gider lave en kopi til dig vides jo ikke

har du fået nok ideer

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2012 - 12:37 #17
Computer A/S, Kongevejen 2, 3460 Birkerød, Tlf.: 70120010