Avatar billede tazzer Nybegynder
19. oktober 2012 - 23:21 Der er 4 kommentarer

Hjemmeside på wordpress: arrangere kommentarer

Hej alle.

Håber i kan hjælpe mig lidt videre med min side. Jeg har lavet en hjemmeside, hvor jeg har fjernet mulighederne for kommentarer på de forskellige sider. Men jeg kunne godt tænke mig at bruge den ene side, så den lidt fungere som et forum med forskellige under sider, hvor man kun overskriften på det indlæg folk laver, for derefter at gå ind på det enkelte indlæg og læse det. Dette for at gøre det overskueligt for folk at scrolle dem igennem og gå ind på det indlæg, der er interessant for dem. Men hvordan gør jeg det? For som jeg der ser ud nu, er der ikke et "overskrift" felt, når man laver indlægget. Og de vil komme frem som på en blog med mange indlæg og bliver nemt uoverskueligt. Jeg har kigget meget længe på forums (danske) til siden, men synes det er meget uoverskueligt. Så tænkte dette kunne være vejen frem:)
Men er det muligt?
Mangler dette som sidste hånd på værket:)

På forhånd tusind tak for hjælpen
Avatar billede tazzer Nybegynder
19. oktober 2012 - 23:37 #1
Ps: Ville rigtig gerne have noget der har samme funktion ala det på bodyhouse.nu.
Avatar billede ntholm Nybegynder
20. oktober 2012 - 13:16 #2
Kan vi få lov til at se din side så vi bedre kan forstå hvad du mener? :)

Som jeg forstår det er det du vil have et forum(bodyhouse) - og wordpress er primært "bare" en blog, som er noget simplere.

Jeg ville nok først undersøge om andre har haft en lignende tanke, for så kan det være at et lille plugin gør det for dig.

Det kan nok lade sig gøre ved at skrive lidt php og javascript men det er umuligt at fortælle hvad du skal ændre når der ikke er noget at se.

Du kan finde den pågældende side under Udseende -> Editor -> vælg derefter dokumentet fra listen i højre side.
Avatar billede stineingmann Nybegynder
23. oktober 2012 - 15:02 #3
Meget svært ved at forstå hvad du mener
Avatar billede tazzer Nybegynder
05. februar 2013 - 12:19 #4
lukket