Avatar billede dejligeanders Novice
18. oktober 2012 - 07:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke logge på min netbank i Mozilla. Kan godt i Explorer.

Hej Eksperter.

Håber der er nogen det hjælpe mig ind i min net bank via Mozilla.

Jeg har Vestjysk bank og ind til for ca. 1 mdr. siden virkede det fint... men nu kan jeg ikke logge ind. I "java-hjørnet" hvor jeg skal skrive ID og kode kommer følgende tekst:

Kan du ikke se felterne til bruger-id og adgangskode, kan det skyldes at du mangler Java. Klik her for at læse mere.

Jeg bruger Mozilla Firefox. Jeg har forsøgt at opdateret java, browser m.v., men intet virker.
Går jeg derimod over og bruger explorer så virker det fint. Men vil gerne tilbage i mozilla. Nogen forslag?
Avatar billede DeeDawg Nybegynder
18. oktober 2012 - 09:37 #1
For at sikre den bedste oplevelse, deaktiverer Firefox alle plugins/udvidelser som ikke er kompatible med den nuværende version, når den opdaterer. Derudover kan den også finde på at deaktivere dem, hvis de indeholder sikkerhedsproblemer eller de gør Firefox ustabil. Blandt sidsnævnte, er Java et kendt problembarn.

For at tjekke dette, skal du ind under tilføjelser. Det finder du nemt med den moderne Firefox menu, men ellers finder du den under Funktioner. Og man kan selvfølgelig også bare bruge genvejen Ctrl+Shift+A. Herinde går du ind under plugins og finder Java, som vil være noget i stil med Java Platform. Er den deaktiveret skulle Firefox meget gerne give dig en grund her.

Har selv hurtigt tjekket Vestjyst NetBank og jeg har ingen problemer. :)
Avatar billede DeeDawg Nybegynder
18. oktober 2012 - 09:38 #2
Hm, Vestjyst? Den var ny. :D
18. oktober 2012 - 10:07 #3
Har du stadig problemer, kan du kontakte netbank-supporten på 70 24 66 00.
Avatar billede claes57 Ekspert
18. oktober 2012 - 10:42 #4
der er to java-versioner (32 og 64 bit). Du mangler måske at få den ene opdateret.
i FF http://java.com/en/download/installed.jsp
du skal have version 7.9
Avatar billede dejligeanders Novice
18. oktober 2012 - 15:19 #5
Det VIRKER:):):):)

Tak for svarende. Det var det første fra DeeDwag (uanset hvordan det staves) der gav resultat. Nice.

Tak, send svar
Avatar billede DeeDawg Nybegynder
18. oktober 2012 - 16:08 #6
;)