Avatar billede larssund Nybegynder
16. oktober 2012 - 20:35 Der er 1 kommentar

jnews og joomla

Hej

Håber nogen her har erfaring med brugen af jnews på joomla, hvor jeg i dette tilfælde benytter joomla 1.5 fortsat.

Jeg har installeret og bruger jnews på andre sites der også hostes hos i123.dk

Ved nyinstallation kan jeg dog ikke få det til sende nyhedsbreve opsætningen svarer til hvad jeg har brugt på de andre sites. Når jeg beder om at sende en testmail går den igennem, men når jeg så vælger at ville sende et nyhedsbrev til de 70 oprettede modtagere står den stille og går ikke i gang med at sende.

Nogen der har et clue om hvad der kan være som hindrer den i at gå i gang?
Avatar billede mcclement Nybegynder
17. oktober 2012 - 13:01 #1
Har du udfyldt SMTP oplysninger korrekt under konfigurationer?