Avatar billede greenie Nybegynder
16. oktober 2012 - 18:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Opgradering af NAS

Nogen der kan fortælle mig om jeg kan opgradere til 2 TB diske i en D-Link DNS-323?

Jeg kan kun læse mig frem til at den kan køre med 2x 1TB, og en opgradering til DND-343 er lige i overkanten af hvad fruen mener jeg har brug for ;)
Avatar billede chalde Seniormester
16. oktober 2012 - 22:31 #1
Se: http://www.consumedconsumer.org/2010/05/upgrading-my-dns-323-to-2-x-2-tb-i.html

Seneste firmware der nævner forøgelse af størrelse, nævner 1.5TB pr. disk.

Nu har den jo også en del år på bagen (er et par år siden jeg skilte mig af med min), så det kan være på tide med en udskiftning (som tidligere ejer kan jeg kun bekræfte at du får et gevaldigt boost i ydelse ved f.eks. at gå mod en Synology).
Avatar billede greenie Nybegynder
10. februar 2015 - 19:24 #2
Seneste firmware giver adgang til 2 TB pr disk.
:)