Avatar billede cosmo21 Novice
16. oktober 2012 - 16:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Virus har gjort skade, men kan jeg genoprette filsystemet. EXE

Jeg har 2 spg jeg håber I kan hjælpe med på dette forum.

1. Jeg har haft en grim virus der har angrebet EXE filerne. dvs flere programmer skulle geninstalleres. Den del er der taget hånd om nu. Men her er problemet:  Når jeg installere spil og så skalstarte spillet op så kommer der en advarsel som ser følgende ud

Microsoft visual C++

Program C:\Programmer\ spillets mappe og spilfilen.exe
R6002 - Floating point support not load

Der er også ballade med Rundll32.dll filen ser det ud som om

2. Kan jeg via min Windows CD genoprette de filer som er beskadiget uden det påvirker alle de programmer der er installeret samt mapper med diverse indhold, som f.eks. musik, billeder. etc.. ?

Håber nogen kan hjælpe mig her ? :-)
16. oktober 2012 - 18:18 #1
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Generelt: Hvad med SYSTEMGENDANNELSE ?
Avatar billede cosmo21 Novice
16. oktober 2012 - 23:47 #2
Systemgendannelse er prøvet = ingen ændring

Det er Windows XP pro
Avatar billede cosmo21 Novice
07. november 2012 - 15:23 #3
smid bare svar Karise_larry
07. november 2012 - 16:58 #4
Ping...

(Hvad endte det med ?)
Avatar billede cosmo21 Novice
13. november 2012 - 16:35 #5
Jeg downloadede en fil her
http://free.avg.com/us-en/remove-win32-tanatos

Der succesfuldt rensede computeren for virussen kaldet Toranos der angreb mine EXE filer og herefter fungerede computeren optimalt