Avatar billede sarmad Nybegynder
16. oktober 2012 - 12:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

hvordan kører JAR fil med windows

Hej .. Jeg har en JAR fil som kører på en applikation og hver gang med skal editer på en fil og gemme ændringer på serveren så skal kører dmlistner som lægger in i JAR file . når man starter windows op så bliver du spurgt igen om du skal installer den JAR fil for at du får lov til at rediger på filerne online . Hvordan laver jeg en install program der kan kører JAR fil når windows starter og ikke beder mig igen og igen at download JAR fil ?

Mange tak for hjælp i forvejen .
Mvh
Sarmad Nazar
Avatar billede pkbech Juniormester
16. oktober 2012 - 14:39 #1
Sådan som jeg forstå dit ønske vil du kører en jar fil du har på din computer ved opstart er det korrekt? I det tilfælde er det her nok det nemmeste

1. Sikre dig at din java installation er i miljøvariable under PATCH

2. Opret en genvej i start

Med den her text i kør/target
java -jar <PATCH\FileName>.jar

Var det du ville?
Avatar billede sarmad Nybegynder
16. oktober 2012 - 15:23 #2
Tak for svaret ..

Ja det er det jeg vil at Jar fil kører automatisk med windows opstart . Gider du venligst forklar lidt mere detaljer om hvor jeg kan finde PATCH hen ? jeg kunne finde kun PATH under enviourment variables .. jeg kører win 7

På forhånd tak .

Mvh
Sarmad Nazar
Avatar billede pkbech Juniormester
16. oktober 2012 - 16:05 #3
ups undskyld stave bommeret selvfølge path variable der skal havde din java path. Lidt tidligt på morgen jeg fik svaret her i Grønland ;)
Avatar billede sarmad Nybegynder
19. april 2013 - 10:58 #4
mange tak for din hjælp :)