Avatar billede bjarne123456 Praktikant
16. oktober 2012 - 11:58 Der er 3 kommentarer

adope reader

Når jeg går ind i min e-boks kan jeg ikke åbne min post. Jeg skal herefter åbne adope reader men når den næsten er færdig giver den en meddelelse om at der skal opdateres inde i internet explorer. Hvordan gør jeg det? Det hjælper åbenbart ikke at gå direkte i windows update
Avatar billede vejmand Juniormester
16. oktober 2012 - 12:38 #1
Jeg er lidt i tvivl om, hvad du mener.
Har du Adobe Reader installeret?
Eller kan du hente den her: http://get.adobe.com/dk/reader/
Avatar billede vejmand Juniormester
16. oktober 2012 - 12:42 #2
Hvis du har Adobe Reader installeret, kan du prøve:
Åbn Adobe Reader -> Hjælp -> Kontroller for opdateringer
16. oktober 2012 - 12:43 #3
PS: ... efter AdobeReader Instalation så kør programmet én gang og [Accepter] boxen der sansynligvis dukker op ...

Husk at FRAKLIKKE evt. 'tilbehørs' elementer  :-(