Avatar billede Frankefar Nybegynder
15. oktober 2012 - 22:00 Der er 2 kommentarer

At kunne se dvd på apple tv via min mac ved skærmdeling

Jeg kan se min skærm på tv'et men når jeg sætter en dvd i bliver skærmen hvid og grå ternet lige som en layer (lag) i photoshop når jeg gør det mindre kommer billede frem kort og så er det det samme igen Hva gør jeg forkert ????
Avatar billede sinumsen Nybegynder
18. oktober 2012 - 20:56 #1
Min mbp er desværre faldet for datoen for airshare virker, men som jeg har forstået det, så skal du aktivere det inde fra dvd player hvor du vil have skærmindholdet sendt hen. Lidt i stil med at du i bunden af dit iTunes vindue kan vælge om lyden skal sendes ud af din computer eller om det skal sendes til apple tv.
Avatar billede Frankefar Nybegynder
19. oktober 2012 - 21:35 #2
Jeg har fundet ud af det jeg afspiller filmen via VLC så virker det