Avatar billede heman.dk Nybegynder
15. oktober 2012 - 11:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Advanceret Excel VBA kursus / få finpudset sin VBA kodestil

Hej,

Jeg har i de sidste to år programmeret en hel del i VBA i Excel ud fra hvad jeg har tillært mig fra interne kollegaer og nettet. Jeg er nu nået til et punkt, hvor jeg godt kunne tænke mig at få verificeret, at den måde jeg koder på er nogenlunde korrekt, og dermed også at det jeg lærer fra mig, er korrekt.

Jeg har forsøgt mig ved at søge på Google og i tidligere poster her på eksperten, men jeg synes at jeg kun finder helt nybegynder kursur eller kurser for folk, som bruger VBA til husbehov / i ny og næ.

Er der nogen der har en ide til et 1 til 3 dagskursus jeg kunne følge eller en alternativ måde at få finpudset min kodestil?

På forhånd tak.

Hilsen Henrik
Avatar billede supertekst Ekspert
15. oktober 2012 - 11:36 #1
Har tidligere praktiseret det du måske efterlyser i form af en "mentor-ordning" i en periode.

Kunne det være interessant - så er du velkommen til at kontakte mig - @-adresse under min profil.
Avatar billede kedde65 Praktikant
16. oktober 2012 - 07:51 #2
Hejsa

Jeg kan tilbyde dig et målrettet VBA kursus igennem officekonsulenterne, hvor du er eneste deltager (måske sammen med en eller to kollegaer på samme niveau). Her bestemmer du selv niveau og hvad vi skal arbejde med.

Du er velkommen til at kontakte mig på ck@officekonsulenterne.dk så kan vi tage en snak om det.

/Christian
Avatar billede heman.dk Nybegynder
22. oktober 2012 - 11:22 #3
Hej Supertekst og Kedde65,

Jeg har vendt dette med de andre og det kunne godt blive aktuelt. Hvornår og hvordan ved jeg dog ikke.

Tak for forslaget begge to; hvis I smider et svar, så får I begge 15 point.

Hilsen Henrik
Avatar billede supertekst Ekspert
22. oktober 2012 - 11:35 #4
Selv tak - blot giv signal, hvis...