Avatar billede sh-dk Nybegynder
15. oktober 2012 - 09:24 Der er 2 kommentarer

Synkronisering af kalender og kontakter på I-Phone

Jeg har 2 I-Phones 4GS ( 2 personer) som skal have deres kalendere og kontakter synkroniseret op mod 3 forskellige konti i Microsfot Exchange som ligger i skyen.

Skal løbende synkroniseres mellem alle 5 enheder.

Hvis Google kalender også kan komme med vil det være et plus.

Jeg er villig til at betale (mod faktura) for at få dette job udført.
Avatar billede chris0905 Nybegynder
16. oktober 2012 - 20:37 #1
Det er muligt jeg kan gøre det - jeg skal lige have det på det rette..:

To iPhones
Begge skal sync med de tre samme Exchange konti
Google kalender skal også

Alle events skal ligge på alle 4 konti?
Avatar billede sh-dk Nybegynder
17. oktober 2012 - 07:53 #2
JA. det lyder rigtigt.
Du kan evt. ringe på 39 55 98 03, så kan jeg forsøge at forklare