Avatar billede mikkeljm123 Nybegynder
12. oktober 2012 - 14:43 Der er 2 kommentarer

Z-5500 eller Z-906?

Hej jeg skal ude og have nye højtalere og jeg lægger meget imellem Logitech 5500 eller 906. Men jeg kan ikke bestemme mig. Jeg vil gerne have meget bas men jeg ved ikke præsist hvor meget bas 906 giver. Jeg har hørt 5500 og der er ihvertfald rigelig med bas. Og hvad er forskellen på lyden? Nogen som kan hjælpe mig med at bestemme mig.
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2012 - 15:26 #1
jeg har selv Z906 og har stilt subben på halv, da det for mig er ok mængde bass til dagligstuen på ca 40 kvadrat metre...

Til fester og "biograf-mode"(:P) skruer jeg gerne ekstra op for den, og så kan jeg love for at hele stuen kan komme til at runge ;)

Jeg ved ikke 100% tilslutningsmulighederne på 5500, men på Z906 er der jo rigeligt plus lidt, 5 forskellige er sgu iorden.

Jeg kan personligt varmt anbefale Z906.
Avatar billede mikkeljm123 Nybegynder
12. oktober 2012 - 15:39 #2
Mange tak :-)