Avatar billede natericonsulting Nybegynder
11. oktober 2012 - 19:37 Der er 1 kommentar

priser ved fakturereing vises ikke - dynamics c5

Sidste problem.

Hvorfor skrives der ikke priser ved simpel faktura, når jeg fakturere :) ?

og generelt under produkterne vises de heller ikke..
Avatar billede ADDCON-C5 Forsker
12. oktober 2012 - 09:03 #1
Hej igen,

I skræmbilledet for 'Simpel Faktura' vises feltet prisgruppe ikke, hvorfor der jo derfor selvfølgelig ikke slås en pris op, når varen på i vareummer tastes, selv om det forudsættes, at pris er oprettet på varen og debitor er tilknyttet en gyldig prisgruppe.

Dette kan ændres ved at indsætte feltet på formen.

Placer dig i nærheden af det sted som du ønsker feltet placeret i skærmbilledet for simpel faktura.  Tast derefter CTRL + ALT + F6 - skræmskifter nu udsenden og kan tilpasses. Tast derefter F2 og vælg feltet 'Prisgruppe'.

Efter valget indsættes feltet i skræmbilledet.

Feltets placering i indtastnngerækkefølgen kan ændres med tastkombinationen CTRL + PilNed eller CTRL + Pilop. dDe to tastkombinationer flytter de nyligt indsætte felt i indtastningsrækkefølgen.

Når du er tilfreds tryket F3 for at godkende og når skærmbilledet forlades, skal du huske at godkende, at ændringerne i skærmbilledet gemmes.

Du kan altid ændre videre på skærmens felter og opsætning med tastkombnationen CTRL + ALT + F6.

God fornøjelse

ADDCON

P. Agger