Avatar billede tazzer Nybegynder
11. oktober 2012 - 17:37 Der er 2 kommentarer

kalender til wordpress og links i sidebar??

Hej alle:)

Jeg søger lidt gode råd til en hjemmeside. Jeg vil nemlig gerne lave en side, hvor der her er en kalender, hvor jeg kan skrive i. Jeg forestiller mig en kalender, som ligner dem på ens køleksab med felter, hvor man så kan skrive arrangementet ind. håber det giver mening:) Kan man få et plugin til wordpress med dette?

Ligeledes kunne jeg godt tænke mig at lave en sidebar i venstre side, hvor jeg kunne indsætte links, hvor man der åbner et lille vindue i det store vindue, hver når man kører hen over linket med musen. Håber det giver mening og nogle måske kan hjælpe mig videre:)

På forhånd tusind tak:)
Avatar billede tazzer Nybegynder
13. oktober 2012 - 19:28 #1
slet ikke nogen der kan hjælpe? Er så meget strandet og virkelig brug for nogle kloge hoveder:)
Avatar billede mortenpal Nybegynder
17. oktober 2012 - 10:27 #2
Tror det er nemmest at google 'wordpress calendar plugin' vedr. dit første spørgsmål - lidt svært at forstå hvilken slags du har brug for.

Vedr. det sidste spørgsmål - så kan dette gøres på 2 måder 1) enten rent kode mæssigt 2) widget (igen søg dig frem)