Avatar billede johnnyhb Nybegynder
10. oktober 2012 - 13:32 Der er 5 kommentarer

God backup-løsning far PC - NAS (synctoy alternativ)

Hej Folkens,

Som tidligere SyncToy-bruger har jeg været på jagt efter et godt alternativ. Jeg har googlet, men leder efter noget kendere ligefrem vil anbefale.

Som sådan er SyncToy stabilt og fint. Men det er besværligt at opsætte faste opgaver, at lære andre at bruge det og ikke mindst, at sidde og opsætte folder-pairs hver gang man installerer på en ny maskine eller rister den stationære.

Er der nogen der har et godt alternativ.
Det skal kunne:
- Køre på Windows
- Være "nemt at bruge" - eller forældrevenligt! (inden for rimelighedens grænser.)
- Være gratis (der må gerne være premium-funktioner, men det grundlæggende skal være gratis)
- Kunne køre over netværk
Og naturligvis gerne være effektivt, godt og stabilt.

Nogle gode bud?
Avatar billede hjolsen Ekspert
10. oktober 2012 - 19:36 #1
et forslag : http://allwaysync.com/
Avatar billede johnnyhb Nybegynder
16. oktober 2012 - 12:23 #2
Hej Hjolsen,

Tak for budet. Er det noget du har personlig erfaring med?
Avatar billede hjolsen Ekspert
19. oktober 2012 - 23:12 #3
Ja  -  bruger den især til at synkronisere en USB harddisk med en mediacenter (nas)- men der kan oprettes mange forskellige jobs .Du kan automatisere ,styre hvilken vej der skal der skal synkroniseres/kopieres fejl håndtering mm
Avatar billede johnnyhb Nybegynder
09. november 2012 - 12:04 #4
Hej Hjolsen,

tak for hjælpen, hvordan pokker giver jeg dig points nu?
Avatar billede hjolsen Ekspert
09. november 2012 - 16:45 #5
For min skyld må du gerne beholde dem , men ellers accepter et svar !