Avatar billede Linda-s-holmback Nybegynder
10. oktober 2012 - 10:59 Der er 3 kommentarer

Hej! Må jeg tage tråden op igen? HJÆLP

Jeg har en bærbar: Aspire, Intel Core i3, Windows 7, Google Chrome.
Jeg får mere og mere problem med at et internet vindue ved indlæsning - fryser, indlæses kun halvt eller slet ikke (hel hvid side). Jeg har, som foreslået, rydet browserdata, afinstalleret Skype, intet har hjulpet.
Har søgt efter løsning længe i forhold til - Windows 7, gmail, hotmail, alle har oplevet "hvide sider" Jeg har prøvet "deres" løsninger, intet har hjulpet. Her er begge problemmer beskrevet, og håber derfor at i kan hjælpe mig. På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
10. oktober 2012 - 11:26 #1
måske er denne her så din løsning

den sidste hedder 1.90
http://www.tweaking.com/content/page/windows_repair_all_in_one.html

m.v.h
Avatar billede tiger_dk Mester
11. oktober 2012 - 13:24 #2
har du fundet en løsning her ?
Avatar billede Linda-s-holmback Nybegynder
11. oktober 2012 - 14:39 #3
Nej desværre -ikke endnu.