Avatar billede Halli-Hallo Nybegynder
10. oktober 2012 - 09:18 Der er 3 kommentarer

Oprydningsprogrammer

Hej Alle Herinde
Jeg håber I kan hjælpe mig med at sige hvilket oprydningsprogram der er god, nogle siger at CCleaner er god andre siger det modsatte, nogle siger også at Wice programmerne skulle være gode, men Spywarefri siger det modsatte, så nu vil jeg gerne høre hvilket oprydningsprogram man skal instalere på sin PC, men det skal være et som virkelig er godt og som ikke sløver PC´en.
Avatar billede tiger_dk Mester
10. oktober 2012 - 10:28 #1
CCleaner kan jeg klart anbefalde, helt uden tøven !
Avatar billede mawa Nybegynder
10. oktober 2012 - 10:32 #2
Jeg vil til enhver en tid kunne anbefale CCleaner - det er nemt og grundigt. Man kan ikke være i tvivl om hvad det er man sætter den til at fjerne.
Det samme kan siges om nCleaner. Den store forskel på nCleaner og CCleaner er, at nCleaner har en del flere menupunkter og derfor lidt flere muligheder. Hvis du gerne vil have mest mulig styr på hvad der bliver fjernet, så er nCleaner nok bedst, og den gør nok også arbejdet bedst. Jeg bruger dog pt. CCleaner.

Personligt er jeg ikke meget for Spydot, Ad-Aware ect. men det er jo en smags sag.

Det nemmeste er helt klart, at du prøver dig frem med de forskellige programmer og danner dig et helhedsindtryk af dem.