Avatar billede holymace Nybegynder
09. oktober 2012 - 17:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke logge på facebook på computer men sagtens på mobil

Jeg har lige erfaret noget meget bizart. Ingen computere i huset kan tilslutte sig facebook.com /.dk. Jeg kan dog godt logge på facebook via 3G. Det er aldrig sket før og der er ikke fortaget nogle ændringer i internetinstillinger eller lign. Jeg har mistanke til at det er et hackerangreb fra en person jeg netop har droppet kontakten med. Mistanken er grundet at vedkommens ældre søskende er geni indefor programmering. Jeg ved ikke hvordan jeg skal takle denne situation men jeg har tænkt mig at vente med at gøre noget indtil videre.
Avatar billede des_84 Nybegynder
09. oktober 2012 - 17:35 #1
Du skriver det er galt ved alle i husstanden?
Hvad hvis du bruger din mobil som accesspoint, og går på den vej igennem? Hvis dette løser problemet, må det ligge centralt i din router.

Du kan herefter resette din router, så du er sikker på at der ikke er noget galt der.
Avatar billede holymace Nybegynder
09. oktober 2012 - 17:40 #2
Det virkede at resette routeren! Mange tak ;)
Avatar billede Rosenborg Praktikant
09. oktober 2012 - 18:12 #3
Du acceptere dine egne 200 point?

Ville det ikke give bedre mening hvis personen som hjalp dig kunne modtage de point?
Avatar billede des_84 Nybegynder
10. oktober 2012 - 10:45 #4
Det vil jeg også mene ;)